تولید محتوا در اینستاگرام چیست ؟

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بر پایه اشتراک عکس و فیلم است. استفاده اصلی از این شبکه، از طریق موبایل و تبلت صورت می گیرد. تولید محتوا در اینستاگرام بصورت‌های مختلفی از جمله: تولید محتوای تصویری ، تولید اینفوگرافیک ، تولید محتوای متنی ، تولید پادکست و محتوای توضیحات محصول انجام می‌پذیرد که این یک فرصت طلایی برای کسب و کارها است تا بتوانند محتوا و خدماتشان را به صورت‌های مختلف به نمایش بگذارند، به گونه‌ای که از دید مخاطبان جذاب باشد. بیش از 1/3 کاربران اینستاگرام، از این پلت فرم برای خرید آنلاین استفاده می‌کنند که با بیش از 800 میلیون کاربر فعال در اینستاگرام، این عدد چشمگیری خواهد بود.

تعرفه تولید محتوای فارسی در وب سایت فارس محتوا، بر اساس تعداد کلمات و نوع محتوا (عمومی یا تخصصی) متغیر است. اما تعرفه تولید و ترجمه محتوای انگلیسی به ازای هر نوع متنی ثابت است.

تعرفه محتواهای متنی را شما می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمایید:

خدمات هزینه هر کلمه محتوای عمومی هزینه هر محتوای عمومی (1000 کلمه) هزینه هر کلمه محتوای تخصصی هزینه هر محتوای تخصصی (1000 کلمه)
تولید محتوای متنی فارسی 50 تومان 15.000 تومان 70 تومان 21.000 تومان
تولید محتوای وب سایت فارسی 50 تومان 15.000 تومان 70 تومان 21.000 تومان
تولید محتوای توضیحات محصول فارسی 45 تومان 13.500 تومان 65 تومان 19.500 تومان
تولید محتوای متنی انگلیسی 110 تومان 110.000 تومان 110 تومان 110.000 تومان
ترجمه محتوای انگلیسی به فارسی 80 تومان 80.000 تومان 80 تومان 80.000 تومان
ترجمه محتوای فارسی به انگلیسی 100 تومان 100.000 تومان 100 تومان 100.000 تومان
هزینه درج محتوا در سایت مبلغ 10.000 تومان به هر محتوا اضافه می گردد

چنانچه احتیاج به راهنمایی داشتید، برای دریافت توضیحات تکمیلی یا مشاوره رایگان، لطفا با شماره همراه فوق تماس بگیرید.   401 41 41 0901

مزایای تولید محتوای اینستاگرام برای کسب و کارها

• محصولات و خدماتشان را به صورت بصری به نمایش بگذارند
• داستان‌های تصویری حول برندشان تولید کنند
• پل ارتباطی با مخاطبان علاقه‌مند ایجاد کنند
• علایق و سلایق مشتری‌ها را بشناسند

با تولید محتوا در اینستاگرام، شما این فرصت را پیدا می‌کنید که خدمات خود را برای مشتریان بالقوه به نمایش بگذارید و مشتریان جدید را جذب کنید. همچنین تولید محتوای جذاب در اینستاگرام می‌تواند در شناساندن برند شما نیز موثر باشد.

بهترین روش تولید محتوا در اینستاگرام

شاید اینطور به نظر برسد که پاسخ به این سوال کار آسوده‌ای باشد اما در حقیقت به همین راحتی‌ها نیست. روش تولید محتوا در اینستاگرام زیاد است که شما بایستی انواع مختلف را بصورت آزمایشی امتحان کنید و بازخورد آنها را با یکدیگر مقایسه کنید. با این حال در این قسمت لازم می‌بینیم بصورت کلی توضیحی در این باره دهیم شاید برای شما عزیزان مفید واقع بشود.

  • در ابتدا مخاطبین بیزینس فعلی که قصد تولید محتوا دارید را مشخص کنید.
  • سپس باید بررسی بشود که برای کسب و کارتان چه محتوایی مناسب‌تر است و از طرفی مخاطبین شما چه محتوایی را بیشتر می‌پسندند.
    بدین صورت می‌توانید سلیقه آنها را بهتر بشناسید و متناسب با علایق آنها محتواهای خود را تولید کنید. برای این کار می‌توانید به سراغ رقبای خود و بیزینس های مشابه رفته و پست‌های موفق را بررسی کنید.
  • قدم آخر که باعث پیشرفت شما و دیده شدن هر چه بیشتر شما می‌گردد؛ منحصر به فرد بودن و خاص بودن شما می‌باشد.
    در رابطه با تولید محتوا در اینستاگرام توصیه می‌کنیم تا جای ممکن از رقبای موفق خود الگو برداری کنید اما به هیچ عنوان مطالب و محتوای آنها را کپی نکنید (حتی با کسب اجازه !) زیرا علاوه برا اینکه به مذاق مخاطبین باهوش امروزی خوش نمی‌آید، الگوریتم های اینستاگرام هم پست‌های کپی شده را به راحتی تشخیص داده و اعتبار بسیار پایینی به آنها می‌دهند که باعث افت اینگیجمنت ریت شما خواهد شد.
تولید محتوا در اینستاگرام

توصیه هایی جهت تولید محتوای با کیفیت در اینستاگرام

  • • یک تقویم محتوایی منظم برای انتشار محتواهایتان داشته باشید
    یک برنامه کتبی زمان‌بندی شده است که معمولاً برای مقالاتی که می‌خواهیم در آینده منتشر کنیم، مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور معمول شامل محتواهایی است که قرار است به زودی انتشار یابند و هم چنین شامل به روزرسانی تاریخ انتشار مقالات قدیمی، تبلیغات از قبل برنامه‌ریزی شده و به روزرسانی محتواهای موجود است.
  • جهت طراحی، از قالب‌ها و فرمت‌های مختلف استفاده کنید
    در صورتیکه تولید محتوا در اینستاگرام شما فرمت نامناسبی از نظر ظاهری داشته باشید، اولین شانس جذب مخاطب را از دست می‌دهید. بنابراین این موضوع بسیار حائز اهمیت است که در طراحی پست و استوری خود به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشید.
  • از نرم افزارهای ساده و کاربردی تولید محتوا استفاده کنید
    امروزه با پیشرفت اسمارت فون ها می‌توان بسیاری از نرم افزارهای کاربردی را در گوشی همراه خود تحت اختیار داشت و با طی چند مرحله نچندان سخت طراحی محتوای نسبتا حرفه‌ای را انجام داد.
    برخی از این نرم فازارها عبارتند از:
    1- inshot
    2- Snapseed
    3- picsart
    4- vsco
  • از مدیاهای با کیفیت استفاده کنید (ویدیو، عکس و…)
    بهترین راه برای جذب مخاطبان بیشتر در اینستاگرام این است که به جای انتشار ویدیو و تصاویر متعدد، تنها بر روی کیفیت آنها کار کنیم تا مخاطبین ما را به عنوان یک صفحه حرفه‌ای بشناسند که علاوه بر لذت بردن از محتوا، به ما اعتماد کنند.
  • کپشن کاربر پسند بنویسید

    توجه کنید کپشن‌هایی که برای پست‌های خود می‌نویسید، نشان‌دهنده هویت برند شما است در نتیجه لازم است در نوشتن و انتشار آن دقت کافی را به خرج دهید. یک کپشن اینستاگرام خوب و با کیفیت می‌تواند در جذب مخاطبان شما تاثیر زیادی داشته باشد و توجه آنها نسبت به محتوای شما را چند برابر کند. دقت داشته باشید که برای بهتر دیده شدن محتوایتان لازم است در متن کپشن حتما از هشتگ های مرتبط با موضوع کسب و کارتان استفاده کنید.

  • حتما از قابلیت استوری و IG TV استفاده کنید
    قابلیت استوری و IG TV جزو ابزار نسبتا جدید تولید محتوا در اینستاگرام است که جهت کامل‌تر شدن این نرم افزار محبوب به آن اضافه گردیده‌اند. هر کدام از آنها مزیت‌های منحصر به فرد خود را دارند که بهتر است حتما از آنها استفاده کنید.
  • کمپین تبلیغاتی UGC جذاب راه بیندازید
    این کمپین‌ها در واقع در جهت تشویق کاربران برای تولید محتوا برای بیزینس ما اجرا می‌شوند که محتوای آن به محتوای کاربرساز نیز شناخته می‌شود. UGC آنقدر اهمیت دارد که حتی می‌تواند در سطح کلان و تصمیم ‌گیری‌‌های بزرگ شما نقش بسیار زیادی داشته باشد. این کمپین‌ها مانند بمب عمل می‌کنند و به یکباره تاثیر فوق‌العاده ای در صفحه کسب و کار شما خواهند داشت!
  • از طریق اینفلوئنسر ها تبلیغات انجام دهید
    هم خودمان و هم اطرافیانمان قطعا در اینستاگرام چند اینفلوئنسر را فالو کرده و حتما مطالب منتشر شده توسط آنها را دنبال می‌کنیم. این عزیزان مرکز توجه بسیاری از کاربران ایستاگرام قرار دارند که همین موضوع باعث می‌شود تبلیغاتی که برایمان انجام می‌دهد به افراد زیادی نشان داده شود و به این ترتیب کسب و کار ما شناخته شود.

برای تولید محتوای اینستاگرام خود نیاز به طراحی اینفوگرافیک های جذاب دارید؟

اگر می‌خواهید مخاطبان خود را بیشتر درگیر کنید و اعتماد آن ها را به دست آورید، از طراحی اینفوگرافیک استفاده کنید.
(اینفوگرافیگ ها، تصاویر گرافیکی جذابی هستند که درک مطالب پیچیده را آسان می‌نمایند)

بیشتر بخوانید

چرا اینستاگرام برای کسب و کارها اهمیت دارد؟

یک عکس، گویای هزاران کلمه است. این گفته قدیمی است اما امروز، همچنان صادق است. تصاویری که در حوزه کسب و کار شما در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می‌شوند، می‌توانند در شکل‌گیری عقیده و نظر مردم راجع به شما موثر باشند. مشتریان شما می‌خواهند به طور روزانه عکس‌هایی راجع به روزمره و نمای پشت صحنه کار شما را مشاهده کنند. آنها می‌خواهند شخصیت درونی موجود در برند شما را ببینند.

به کمک تولید محتوا در اینستاگرام، برند خود را بسازید

از دیداری‌ترین پلت فرم شبکه‌های اجتماعی، برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید.

آگاهی از برند


تعداد فالوورهای اینستاگرام خود را با تولید محتوای خوب در اینستاگرام افزایش دهید.


افزایش تعامل


با تولید محتواهای جذاب برای اینستاگرام، تعداد لایک ها و کامنتهای خود را افزایش دهید.


انسجام برندتان


به طور مرتب در صفحه اینستاگرام خود پست بگذارید تا به حفظ انسجام برندتان کمک کنید.


مشاوره تولید محتوا

قبل از سفارش محتوای خود برای اینستاگرام، می‌توانید با کارشناسان ما در فارس محتوا تماس بگیرید و نیاز های خود را مطرح کنید.

در این شرایط ما به شما می‌گوییم که بنا به کسب و کاری که دارید چه محتواهایی مناسب شماست و در چه شرایطی بهترین نتیجه را خواهید گرفت.

دریافت مشاوره
مشاوره تولید محتوا

 چرا برای تولید محتوای اینستاگرام، فارس محتوا را انتخاب کنید؟

به طور ایده ال، محتوای شبکه‌های اجتماعی باید به گونه‌ای باشد که برای سایتتان ترافیک ایجاد کند. شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام، یک بستر مناسب برای اکثر کسب و کارهاست، اما پیدا کردن محتواهای مرتبط و جالب از دید مخاطبان، می‌تواند کار دشواری باشد. اگر تولید محتوای اینستاگرام خود را به ما بسپارید نه تنها جایگاه شما در شبکه‌های اجتماعی تثبیت می‌شود، بلکه مخاطبان علاقه‌مند به سمت سایت شما هدایت می‌شوند، جایی که می‌توانید نرخ تبدیل داشته باشید و سرنخ جذب کنید.

طراحی حرفه ای


محتواهای بد وطرح های گرافیکی غیر حرفه ای، می تواند وجهه برند شما را خدشه دار کند. به کمک فارس محتوا می توانید برای اینستاگرام خود، محتواهای جذاب و مرتبط تولید کنید.


محتوای تعامل برانگیز


تولید محتوای اینستاگرام در فارس محتوا بر اساس خلاقیت و منحصر به فرد بودن صورت می گیرد. محتواهایی که ما تولید می کنیم، اصیل است و باعث افزایش تعامل می شود.


قالب های منحصر به فرد


تیم گرافیک فارس محتوا، می تواند با طراحی قالب های اختصاصی و منحصر به فرد برای اینستاگرام شما، جلوه های بصری جذابی را برای مخاطبانتان ایجاد کند.


جذب فالوورهای واقعی


با محتواهایی که ما برای اینستاگرام شما تولید می کنیم، به مرور تعداد فالوورهای شما افزایش می یابند و به طرفداران واقعی شما تبدیل می شوند.